Skip to main content
Nieuw

107 valt uit

donderdag, 28 maart 2019
  1 Antwoorden
  1.5K Visits
  Abonneer

Hoi,

ik heb een 107 automaat uit 2008. Deze valt de laatste tijd soms spontaan uit. Toerenteller en Km teller vallen op 0 en gaan geen lampjes branden. Als je hem opnieuw start doet die het weer.

Ben al aan het zoeken geweest, kan aan de stekkers en draaden bij ecu bewegen, bij contact slot en alle stekkers bij de motor bewegen zonder dat die uitvalt.

Kan ook geen storing uitlezen, motormangement lampje brand ook niet.

Als ik als de motor draait de krukas sensor los trek stopt de motor, als ik de nokkenas sensor loshaal blijft die draaien. Maar dan nog steeds geen foutcode uit te lezen.

het de krukas sensor preventief vervangen, maar helaas valt nog steeds uit.

iemand enig idee?

groet, 

Mat

4 jaar geleden
·

Accu nalopen, Alle polen goed schoonmaken zoals het hoort,

Naar de sloop of demontage bedrijf een accu ophalen voor 25 euro omdat deze kortsluiting kan maken,

ook al is deze net een jaar oud.

Bekabeling van je accu nalopen en kijken of er niet teveel oxidatie op je polen zit. Dat is punt een,

Een slecht brandstofrelais zou ook je auto kunnen laten uitvallen, of een slechte zekering, je kan

dus ook proberen je brandstofrelais te kopen via internet tweedehands of nieuw en zekeringen met elkaar omwisselen..

wel dezelfde zekeringen omwisselen.. ik zou zeggen brandstofpomp zekeringen omwisselen en je dynamo in de gaten houden of deze geen 

kortsluiting maakt. Het motorblok is ook voorzien van een min kabel, als deze rot is dan kan je ook problemen krijgen.

Succes Pat.

• Pagina :
  • 1
There are no replies made for this post yet.